Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij, poštnih in avdiovizualnih medijskih storitev ter pritožb potnikov v železniškem prometu za četrto četrtletje 2023.
Iz poročila je med drugim razvidno:
- Agencija je v tem obdobju prejela 266 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij, 9 s področja poštnih storitev in 7 pritožb s področja železniških storitev.
- Na področju elektronskih komunikacij so glede na vrsto storitve, v zvezi s katero je nastal spor med končnim uporabnikom in izvajalcem, prevladovali spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije (64 %). Glede na predmet spora pa se je tokrat največji delež sporov nanašal na nedelovanje storitev (43 %).
- Glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami agencija prejela zoper družbo T - 2, glede na število priključkov po posameznem operaterju v zvezi s fiksnimi storitvami je agencija največ sporov prav tako prejela zoper družbo T - 2.
- V obravnavanem obdobju je agencija rešila 270 sporov s področja elektronskih komunikacij, 2 spora s področja poštnih storitev in zaključila 5 pritožbenih postopkov s področja železniških storitev.
- V tem obdobju agencija ni prejela ali rešila uporabniških sporov s področja avdiovizualnih medijskih storitev med uporabniki in ponudniki platform za izmenjavo videov.