Skoči do osrednje vsebine

Za zaščito pravic uporabnikov aktivna tudi agencija

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije ob svetovnem dnevu varstva pravic potrošnikov poudarja, da je zaščita pravi uporabnikov tudi pomembna prioriteta regulatorja. Agencija je namreč pristojen organ za reševanje pritožb končnih uporabnikov, torej prebivalcev, na področjih elektronskih komunikacij, poštnih storitev ter železniškega prometa. To pomeni, da se lahko uporabniki po koncu sproženega reklamacijskega postopka pri izvajalcih teh storitev, obrnejo za zaščito svojih interesov na agencijo.
Samo v letu 2023 se je agencija ukvarjala z reševanjem skupno 890 zadev potrošnikov s področij elektronskih komunikacij, poštnih in železniških storitev, ki so se s pritožbo ali vložitvijo spora obrnili na agencijo. Potrošniki na področju elektronskih komunikacij zoper operaterje pri nas največkrat sprožijo spor, ki se nanaša na neupravičeno izdane račune ali  na nedelovanje storitev. Agencija za vsako četrtletje objavi statistiko takih zadev, zadnje tovrstno poročilo je v povezavi.

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava