Agencija objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za drugo četrtletje 2018. Iz poročila je med drugim razvidno:
- v drugem četrtletju leta 2018 je agencija prejela 129 predlogov za rešitev spora, v primerjavi s predhodnim četrtletjem se je število prejetih sporov zmanjšalo za 35,82 %;
- prevladovali so spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije, sledili so jim spori povezani s širokopasovnimi storitvami, tem pa spori, ki se nanašajo na televizijske, komunikacijske oziroma na poštne storitve;
- glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je agencija največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami prejela zoper družbo T - 2 d. o. o., glede na število priključkov po posameznem operaterju pa največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami zoper družbo A1 Slovenija d .d.;
- agencija je rešila 170 sporov, od tega delež doseženih ustavitev postopka znaša 63,53 %;
- povprečni čas reševanja posameznega spora je znašal 77,36 dni.