Skoči do osrednje vsebine

Analiza zagotavljanja javnih telefonskih govorilnic (univerzalna storitev)

Agencija objavlja analizo zagotavljanja javnih telefonskih govorilnic ter poziva zainteresirano javnost, naj nanjo poda svoje pripombe oziroma predloge najkasneje do 28. 6. 2019. Pridobljena mnenja in pripombe bo agencija objavila in jih ustrezno upoštevala.

Agencija mora 6 mesecev pred potekom veljavnost odločb o izvajanju univerzalne storitve ugotoviti, ali je splošna dostopnost zmogljivosti in storitev, ki jih zajema univerzalna storitev, takšna, da je treba ponovno določiti izvajalca univerzalne storitve, pri čemer upošteva mnenje zainteresirane javnosti. Agencija zato izvaja analize posameznih storitev, ki sodijo v nabor univerzalnih storitev.

Prosimo, da se pri posredovanju pripomb sklicujete na opravilno številko 38243-1/2019.

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava