Skoči do osrednje vsebine

Obveznosti ponudnikov storitev gostovanja

Obveznosti ponudnikov storitev gostovanja določa Akt o digitalnih storitvah od 16. do 18. člena.

Ponudniki storitev gostovanja morajo vzpostaviti mehanizme prijave in ukrepanja, s katerimi omogočijo, da jih lahko vsak posameznik ali subjekt obvesti, da njihova storitev vključuje posamezne informacije, za katere posameznik ali subjekt meni, da pomenijo nezakonito vsebino, prijaviteljem pa zagotoviti tudi pravočasne povratne informacije o prejemu prijav in sprejetih odločitvah. Mehanizmi morajo biti zlahka dostopni, vidni, in omogočati izključno elektronsko prijavo.

Ponudniki storitev gostovanja morajo vsem prizadetim uporabnikom storitve predložiti jasne obrazložitve, če so jim omejili vidnost posameznih informacij, zagotavljanje storitev, uporabniški račun  ali plačevanje,  ker so informacije nezakonita vsebina ali so nezdružljive s pogoji poslovanja ponudnika.

Kadar ponudnik storitev gostovanja izve za kakšne koli informacije, da je bilo storjeno kaznivo dejanje, ki vključuje ogrožanje življenja ali varnosti ene ali več oseb, ali da se tako kaznivo dejanje izvaja ali je verjetno, da bo storjeno, pa mora o tem obvestiti pristojne organe za kazenski pregon oziroma pravosodne organe.       

Ponudniki storitev gostovanja, vključno s spletnimi platformami, morajo upoštevati tudi vse druge splošne obveznosti, določene za ponudnike posredniških storitev.

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava