Ponudniki spletnih platform, ki potrošnikom omogočajo sklepanje pogodb na daljavo s trgovci, torej omogočajo prodajo prek spleta, morajo od trgovca, preden mu dovolijo uporabo svojih storitev, pridobiti določene informacije, kot so: ime, naslov, telefonsko številko, elektronski naslov, izvod identifikacijskega dokumenta, podatke o plačilnem računu, izpis iz registra ter izjavo o skladnosti trgovca, s katero se ta zaveže, da bo ponujal le proizvode ali storitve, ki so v skladu z veljavnim pravom EU.
Spletni vmesnik ponudnikov spletnih platform, ki potrošnikom omogočajo sklepanje pogodb na daljavo s trgovci, mora biti zasnovan in organiziran tako, da trgovcem omogoča, da izpolnijo svoje obveznosti v zvezi s predpogodbenimi informacijami, skladnostjo in informacijami o varnosti proizvodov. Če ponudnik ne glede na uporabljeno sredstvo izve za nezakonit proizvod ali storitev, ki jo trgovec ponuja potrošnikom v EU prek svojih storitev, mora o tem obvestiti potrošnike, ki so tak proizvod ali storitev kupili, če ima njihov kontakt. Če ponudnik teh podatkov nima, mora obvestiti potrošnike z javno objavo na svojem spletnem vmesniku.
Ponudniki spletnih platform, ki potrošnikom omogočajo sklepanje pogodb na daljavo s trgovci, morajo upoštevati tudi vse obveznosti, določene za vse ponudnike posredniških storitev, obveznosti, določene za ponudnike storitev gostovanja in obveznosti, določene za ponudnike spletnih platform.
Dodatne obveznosti, ki se uporabljajo za ponudnike spletnih platform, ki potrošnikom omogočajo sklepanje pogodb na daljavo s trgovci, ne vejajo za tiste spletne platforme, ki so mikro ali mala podjetja, kakor so opredeljena v Priporočilu 2003/361/ES.