Skoči do osrednje vsebine

Poročilo o reševanju uporabniških sporov ter pritožb potnikov za prvo četrtletje 2025

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij, poštnih in avdiovizualnih medijskih storitev ter pritožb potnikov v železniškem prometu za prvo četrtletje 2025.

Iz poročila je med drugim razvidno:

  • Agencija je v tem obdobju prejela 168 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij, 4 s področja poštnih storitev in 2 pritožbi s področja železniških storitev.
  • Na področju elektronskih komunikacij so glede na vrsto storitve, v zvezi s katero je nastal spor med končnim uporabnikom in izvajalcem, prevladovali spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami (60 %). Glede na predmet spora pa se je največji delež sporov nanašal na plačila v zvezi s prekinitvijo naročniškega razmerja (43 %).
  • Glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je agencija največ sporov (tako v zvezi z mobilnimi kot s fiksnimi storitvami) prejela zoper družbo T - 2 d.o.o.
  • V obravnavanem obdobju je agencija rešila 160 sporov s področja elektronskih komunikacij in 5 s področja poštnih storitev ter zaključila 1 pritožbeni postopek s področja železniških storitev.
  • V tem obdobju agencija ni prejela ali rešila uporabniških sporov s področja avdiovizualnih medijskih storitev med uporabniki in ponudniki platform za izmenjavo videov.
Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava