Agencija objavlja korigirano poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za drugo četrtletje 2020. Iz poročila je med drugim razvidno:
- v drugem četrtletju leta 2020 je agencija prejela 86 predlogov za rešitev spora, v primerjavi s prvim četrtletjem letošnjega leta (prejetih 184 predlogov za rešitev spora) je število prejetih sporov upadlo za 53,26%
- prevladovali so spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami in spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije. Sledili so jim spori, povezani s komunikacijskimi storitvami, tem pa spori, ki se nanašajo na poštne storitve
- glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami agencija prejela zoper družbo T-2 d. o. o.
- glede na število priključkov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami agencija prejela zoper družbo T-2 d. o. o.