Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij, poštnih in avdiovizualnih medijskih storitev ter pritožb potnikov v železniškem prometu za tretje četrtletje 2024.
Iz poročila je med drugim razvidno:
- Agencija je v tem obdobju prejela 131 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij, 5 s področja poštnih storitev in 1 pritožbo s področja železniških storitev.
- Na področju elektronskih komunikacij so glede na vrsto storitve, v zvezi s katero je spor med končnim uporabnikom in izvajalcem nastal, prevladovali spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije (48 %). Glede na predmet spora pa se je največji delež sporov nanašal na neupravičeno izdane račune (48 %).
- Glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je agencija največ sporov (tako v zvezi z mobilnimi kot s fiksnimi storitvami) prejela zoper družbo T - 2 d.o.o.
- V obravnavanem obdobju je agencija rešila 104 spore s področja elektronskih komunikacij in 5 s področja poštnih storitev ter zaključila 1 pritožbeni postopek s področja železniških storitev.
- V tem obdobju agencija ni prejela ali rešila uporabniških sporov s področja avdiovizualnih medijskih storitev med uporabniki in ponudniki platform za izmenjavo videov.