Skoči do osrednje vsebine

Zadovoljstvo uporabnikov s poštnimi storitvami (splošna in poslovna javnost) za leto 2017

Objavljamo raziskavi o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med poslovno in splošno javnostjo za leto 2017, ki smo ju izvedli v sodelovanju s podjetjem GFK Slovenija, tržne raziskave d.o.o.  
 
Glavni zaključki Raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med poslovno javnostjo so:

  • Izvedena je bila na podlagi vprašalnikov in vzorcev 316 podjetij.
  • Naslovljena navadna pisma v notranjem prometu je je najpriljubljenejša vrsta pošiljk med podjetji v Sloveniji.
  • Čezmejno pošiljanje pošte je med podjetji redkejše kot po Sloveniji.
  • Cena za prenos standardnega pisma je sprejemljiva za 77 % vprašanih podjetij.
  • Kar 86% podjetij meni, da bi morale pošiljke prispeti naslednji delovni dan, v še večji meri (95%) pa se jim zdi smiselno imeti dostavo 5 delovnih dni v tednu. Kar 80% jih meni, da sobotna dostava pošte ni potrebna.
  • Podjetja so večinoma zadovoljna s storitvami Pošte Slovenije.
  • Po mnenju večine vprašanih je zanesljiv prenos pošte najpomembnejši pokazatelj kakovosti (91 % zelo pomembno). Sledita mu zaupanje v ponudnika (83 % zelo pomembno) in odnos uslužbencev (80 % zelo pomembno).  
  • Večina podjetij se še nikoli ni pritožila.
  • Pošta Slovenije je glavni izvajalec poštnih storitev za 92 % podjetij.
  • Med drugimi izvajalci je najpogostejši DHL Ekspres, ki mu sledita TNT in DPD.
  • Dobri dve petini podjetij bi bilo pripravljenih plačati višjo ceno poštnih storitev, da se ohrani hitrost prenosa poštne pošiljke ter dostava poštnih pošiljk petkrat tedensko.
  • Za ohranitev lokacije pošte so podjetja pripravljena plačati v povprečju 7,8 % višjo ceno.
  • Več kot polovica (59%) vseh podjetij bi v primeru spremembe cene pisma za 10-15% nadomestilo to storitev z elektronsko pošto.

Glavni zaključki Raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med splošno javnostjo so:

  • Izvedena je bila na podlagi vprašalnikov in vzorcev 705 fizičnih oseb.
  • Indeks zadovoljstva z univerzalno storitvijo ima vrednost 66,7, kar je nižje od leta 2016 in kaže na znižano zadovoljstvo uporabnikov poštnih storitev.
  • Več kot polovica anketiranih (55%) pošto obišče enkrat do trikrat mesečno, 53% pa pri tem obišče vedno isto pošto.
  • Večina vprašanih je zadovoljna z oddaljenostjo najbližje pošte od doma.
  • Delovni čas pošt se zdi ustrezen dve tretjinam anketirancem.
  • Velika večina anketirancev je zadovoljna tako s poštnimi storitvami kot tudi s hitrostjo opravljanja storitev.
  • Tri četrtine anketirancev meni, da bi morala PoštaSlovenije pismo dostaviti naslovniku takoj naslednji dan po oddaji pisma, prav tako pa jih večina meni, da je dostava pošiljk potrebna vseh 5 delovnih dni v tednu.
  • Najpomembnejši dejavnik kakovosti je lokacija pošte,
  • Največ oz. dve petini anketirancev bi bilo pripravljenih plačati višjo ceno poštnih storitev, da se ohrani dostava na dom. Za ohranitev dostave na dom so pripravljeni plačati v povprečju 9,2 % višjo ceno.

 

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava