Agencija je zoper zavezanca POP TV d.o.o. kot izdajatelja televizijskega programa KANAL A vodila postopek inšpekcijskega nadzora v zvezi z izvrševanjem določb 24. in 26. člena ZAvMS glede predvajanja avdiovizualnih komercialnih sporočil v programski vsebini z naslovom »Volan«.
Na podlagi ugotovljenih nepravilnosti je agencija zavezancu z odločbo odredila, da mora v roku dveh mesecev od vročitve te odločbe zagotoviti, da bo programska vsebina z naslovom »Volan«, kadar bo ta oddaja sponzorirana, v njegovih avdiovizualnih medijskih storitvah, predvajana na način, da bodo gledalci jasno seznanjeni o obstoju sponzorstva, in sicer na začetku, po morebitnih prekinitvah in na koncu sponzorirane programske vsebine, da ta programska vsebina, kadar bo sponzorirana, ne bo vsebovala promocijsko umeščenih izdelkov, storitev oziroma znamk sponzorja, da se v njej s promocijskim umeščanjem izdelkov ne bo neposredno spodbujalo nakupa ali najema izdelkov ali storitev, zlasti ne s posebnim navajanjem teh izdelkov ali storitev z namenom promocije, ki moti naraven potek vsebine in da se v njej promocijsko umeščenih izdelkov ali storitev vsebinsko ne bo neutemeljeno postavljalo v ospredje in se jim pripisovalo pomen, ki ni povezan s programsko vsebino. Zavezanec je moral v istem roku, agencijo obvestiti o odpravi nepravilnosti in pomanjkljivosti ter ji poslati dokazila tj. pisno izjavo, iz katere je razvidno, da zavezanec zadevno programsko vsebino z naslovom »Volan«, ustrezno predvaja ter kadar je sponzorirana, v njegovih avdiovizualnih medijskih storitvah predvaja na način, da so gledalci jasno seznanjeni o obstoju sponzorstva.