Skoči do osrednje vsebine

Različne poti reševanja potrošniških pritožb in sporov

Evropski potrošniški center Slovenija je pripravil brošuro z nalovom "Različne poti reševanja potrošniških pritožb in sporov", ki opisuje različne možnosti potrošnikov, kadar sami pri ponudnikih storitev in blaga ne uspejo uveljaviti svojih pravic.

V brošuri je opisan postopek neformalne pomoči, ki jo nudi Evropski potrošniški center Slovenija, upravno varstvo, ki ga zagotavljajo Tržni inšpekotrat RS, Agencija za komunikacijska omrežja in storitve RS ter Javna agencija za civilno letalstvo RS, izvensodni postopki na podlagi Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter dva sodna postopka - Evropski postopek v sporih majhne vrednosti in Evropski plačilni nalog, pa tudi postopki pri ponudnikih - izdajateljih plačilnih kartic.
 

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava