Poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za četrto četrtletje 2021

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije je objavila poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za četrto četrtletje 2021. Iz poročila med drugim izhaja:

  • v zadnjem četrtletju je agencija prejela 141 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 7 s področja poštnih storitev.
  • v primerjavi s preteklim četrtletjem tega leta (125 prejetih predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 17 s področja poštnih storitev) se je število prejetih sporov s področja elektronskih komunikacij nekoliko povišalo (za cca. 12,8%),
  • ponovno so prevladovali spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami (48%) in storitvami mobilne telefonije (cca. 40%),
  • glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami agencija prejela zoper družbo T-2, d.o.o.;
  • glede na število priključkov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami agencija prejela zoper družbo A1 Slovenija, d.d.
Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava