Pravila oglaševanja v elektronskih medijih

Praktično povsod nas danes obkrožajo oglasi, ki nas skušajo spodbuditi k nakupu izdelkov ali storitev. Oglaševalska orodja se v koraku z napredkom tehnologije ter spremenjenimi potrebami in navadami potrošnikov spreminjajo.

Agencija je pripravila brošuro, v kateri je na kratko predstavila zakonska pravila oglaševanja, ki so jih izdajatelji televizijskih programov ter ponudniki avdiovizualnih medijskih storitev na zahtevo (v omejenem obsegu tudi izdajatelji radijskih programov) dolžni spoštovati.

Za izdajatelje radijskih in televizijskih programov ter ponudnike avdiovizualnih medijskih storitev na zahtevo veljajo določila oglaševanja iz Zakona o medijih oziroma iz Zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah. Svoje ugotovitve ter morebitne ukrepe agencija objavlja tukaj.

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava