Skoči do osrednje vsebine

Poziv k posredovanju poročila o kakovosti storitve za enotno evropsko telefonsko številko za klice v sili 112 in za številko policije 113 za leto 2021

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenija poziva vse operaterje javnih komunikacijskih omrežij oziroma izvajalce javno dostopnih telefonskih storitev k posredovanju poročila o kakovosti storitve za enotno evropsko številko za klice v sili 112 in za številko policije 113 za leto 2021.

V skladu s četrtim odstavkom 4. člena Pravilnika o kakovosti storitve za enotno evropsko telefonsko številko za klice v sili 112 in številko policije 113« (Uradni list RS, št. 17/2018 in 189/21-ZDU-1M) morajo vsi operaterji (neodvisno od tehnologije zagotavljanja javnih telefonskih omrežij oziroma izvajanja javno dostopnih telefonskih storitev), do 1. aprila tekočega leta posredovati agenciji rezultate meritev oziroma izračune parametrov izvajanja storitve klica v sili 112 in 113, pridobljene skladno s standardom SIST-V ETSI/EG 201 769 v.1.1.2:2007.

Vsak operater izvajalec telefonskih storitev izpolni priloženi vprašalnik za vrsto javno dostopnih telefonskih storitev, ki jih izvaja (javno dostopne telefonske storitve na fiksni lokaciji ali/in telefonske storitve v javnem mobilnem omrežju).

Izpolnjeno poročilo v MS Excel tabeli pošljite najkasneje do 1. aprila 2022 na elektronski naslov info.box@akos-rs.si.  V naslovu sporočila se sklicujte na številko 3821-2/2022 (Naziv operaterja – Poročilo o kakovosti storitve klica v sili - 3821-2/2022).

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava