Skoči do osrednje vsebine

Agencija se pridružuje kampanji zoper medvrstniško nasilje in sovražni govor na spletu

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije obvešča javnost, da se pridružuje kampanji Ministrstva za digitalno preobrazbo o medvrstniškem nasilju in sovražnem govoru na spletu, ki so jo poimenovali »Premisli, nato stisni«. S to kampanjo želijo ozaveščati mladostnike in odrasle o prisotnosti medvrstniškega nasilja in sovražnega govora na spletu, o nevarnostih ter škodljivih posledicah le tega.

V kampanji sodeluje več ministrstev in drugih institucij, ki delujejo na tem področju. Agencija se priključuje s sloganom »Pomisli, preden izrečeš in poteptaš druge«, za sodelovanje pa sta dva ključna razloga. Prvi je ta, da je agencija na osnovi Zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah pristojna za nadzor nad širjenjem sovražnega govora v televizijskih programih, a želi v tej kampanji, ki se osredotoča na splet, opozoriti, da javna beseda, kar uredniško oblikovana vsebina v medijih je, pogosto postane zgled celotni družbi. Prav te vsebine pogosto postanejo viralne na spletnih platformah, zato javna beseda ne sme biti namenjena širjenju sovražnega govora. Zakonitosti delovanja spletnih platform tudi prispevajo k temu, da lahko prebivalci oziroma uporabniki spletnih platform dobijo občutek, da so takšne vsebine družbeno sprejemljive. Ukrepanje agencije kot inšpekcijskega organa na tem področju je zato zelo pomembno.

Drugi razlog, zaradi katerega se agencija pridružuje kampanji, je portal za medijsko in informacijsko pismenost MiPi, ki ga agencija ustvarja že 5 leto in je rezultat njenih ugotovitev, da je ob regulaciji in nadzoru pogosto ključno prav ozaveščanje javnosti. Na portalu MiPi objavlja agencija tudi članke o posledicah spletnega nasilja, vključno z napotki za mlade, pa tudi za njihove starše, kako se temu izogniti in kako prispevati k spletnemu okolju brez nasilja.

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava