Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije je organizirala bilateralno srečanje z Agencijo za elektronske medije (AEM) iz Hrvaške. Namen srečanja je bil izmenjava izkušenj in dobrih praks ter okrepitev sodelovanja na področju medijske in informacijske pismenosti ob hkratnem podpisu memoranduma o sodelovanju na področju regulacije elektronskih medijev in medijske pismenosti.
Na srečanju sta agenciji predstavili svoje aktualne projekte in strateške usmeritve, s poudarkom na izzivih in priložnostih, ki jih prinašata digitalizacija in raznolika medijska krajina. Srečanja so se udeležili tudi predstavniki Ministrstva za kulturo kot pristojnega organa na področju medijev in medijske pismenosti.
V ospredju razprave je bil projekt medijske in informacijske pismenosti MiPi, ki ga od leta 2019 pripravlja agencija. Namen projekta je krepitev kompetenc medijske pismenosti vseh državljanov za varno, odgovorno in kritično uporabo medijskih in digitalnih storitev ter razumevanje delovanja medijev in spletnega okolja.
Projekt MiPi v številkah:
- vzpostavljen leta 2019,
- 23 partnerjev, med katerimi so organizacije s področij MIL, kibernetske varnosti, človekovih pravic, izobraževanja, zdravstva, potrošništva in raziskovanja,
- 1 spletni portal, 2 družbeni omrežji (Facebook, Instagram),
- redne tedenske objave, tedenski e-novičnik,
- ozaveščevalne kampanje – samostojne in v sodelovanju s partnerji (Evropska komisija, Ministrstvo za digitalno preobrazbo, Nacionalni inštitut za javno zdravje in ostali),
- ciljna občinstva: mladostniki, starši, starejši uporabniki, učitelji.
Srečanje je potrdilo skupen interes obeh regulatorjev za krepitev čezmejnega sodelovanja ter skupno vizijo, ki jo opredeljuje tudi Strategija MiPi 2024–2026. S tem dokumentom je agencija začrtala svoj cilj – postati nacionalna platforma za medijsko in digitalno pismenost ter povečati prepoznavnost platforme med državljani vseh starosti.
Z mednarodnim sodelovanjem tako projekt MiPi še utrjuje svojo vlogo stičišča strokovnega povezovanja, nosilca vsebinske podpore in ključne platforme za ozaveščanje javnosti na področju medijske in digitalne pismenosti.