Skoči do osrednje vsebine

Vložitev pritožbe zoper ponudnike

Vsakdo, ki se nahaja ali ima sedež v Sloveniji, lahko pri agenciji vloži pritožbo, če meni, da je ponudnik posredniških storitev kršil katero izmed obveznosti, ki jih zanj določa Akt o digitalnih storitvah. Agencija bo pritožbo preučila, jo ustrezno obravnavala, po potrebi pa posredovala pristojnim organom v Sloveniji ali pristojnemu koordinatorju digitalnih storitev v drugi državi članici EU.

Agencija ni pristojna za obravnavo pritožb v zvezi z vsebinami, ki se pojavljajo na spletnih platformah, na primer za spletne goljufije, razžalitve, seksualno gradivo, ki vključuje mladoletne osebe, javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. Če uporabniki menijo, da so na spletni platformi objavljene informacije, ki predstavljajo nezakonito vsebino, naj o tem obvestijo pristojne organe, policijo, oziroma prijavo vložijo neposredno pri ponudniku.

Agencija kot koordinator prav tako ni dobila pristojnosti za obravnavo pritožb zoper odločitve ponudnikov o omejitvi vsebin uporabnikov (npr. odstranitvi posameznih objav) in za posredovanje v sporih med prejemniki storitev in platformami. Za pritožbe zoper odločitve ponudnikov se morajo uporabniki obrniti neposredno na ponudnike, več informacij o tem je v povezavi.

Pritožbo zoper ponudnike, ki se nanašajo na kršitev Akta o digitalnih storitvah, lahko pošljete po elektronski pošti: info.box@akos-rs.si ali na naslov: Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije, Stegne 7, 1000 Ljubljana.

Pritožbo je možno dati tudi ustno na zapisnik na agenciji, v času uradnih ur, to je od ponedeljka do petka od 9. do 11. ure, ob sredah pa tudi od 13. do 14. ure.

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava