Skoči do osrednje vsebine

Poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij, poštnih in avdiovizualnih medijskih storitev ter pritožb potnikov v železniškem prometu za četrto četrtletje 2022

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij, poštnih in avdiovizualnih medijskih storitev ter pritožb potnikov v železniškem prometu za četrto četrtletje 2022.

Iz poročila je med drugim razvidno:

  • agencija je v tem obdobju prejela 163 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 7 s področja poštnih storitev ter 1 pritožbo potnikov s področja železniških storitev;
  • na področju elektronskih komunikacij so prevladovali spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami, katerih delež je znašal 53 %, in spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije, njihov delež je znašal 34 %;
  • glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami agencija prejela zoper družbo T-2 d.o.o., glede na število priključkov po posameznem operaterju pa je največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami agencija prejela zoper družbo A1 Slovenija d.d;
  • v zadnjem četrtletju leta 2022 je agencija rešila 175 sporov s področja elektronskih komunikacij, 11 sporov s področja poštnih storitev ter 1 pritožbo potnikov s področja železniških storitev;
  • agencija ni prejela ali rešila uporabniških sporov s področja avdiovizualnih medijskih storitev med uporabniki in ponudniki platform za izmenjavo videov.
Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava