Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za II. četrtletje 2022. Iz poročila je med drugim razvidno:
- agencija je v tem obdobju prejela 110 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 8 s področja poštnih storitev; v primerjavi s I. četrtletjem tega leta (123 prejetih predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 12 s področja poštnih storitev) je število prejetih sporov s področja elektronskih komunikacij nekoliko upadlo, za 10,57 %. Prav tako se je zmanjšalo število prejetih sporov s področja poštnih storitev in sicer za 33,33 %;
- ponovno so prevladovali spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije, njihov delež je znašal 46 %, in spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami, katerih delež je znašal 34 %;
- glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je agencija največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami prejela zoper družbo T-2 d.o.o.;
- glede na število priključkov po posameznem operaterju je agencija največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami prejela zoper družbo A1 Slovenija d.d.