Tretje četrtletje 2020: Poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev

Agencija objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za tretje četrtletje 2020. Iz poročila je med drugim razvidno:

  • v tretjem četrtletju leta 2020 je agencija prejela 165 predlogov za rešitev spora, v primerjavi z drugim četrtletjem letošnjega leta (prejetih 86 predlogov za rešitev spora) se je število prejetih sporov povečalo za 91,86 %.
  • prevladovali so spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami in spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije. Sledili so jim spori, povezani s televizijskimi storitvami (cca. 7%), sporov v zvezi s poštnimi storitvami je bilo cca. 3%, v zvezi s storitvami fiksne telefonije pa je agencija zabeležila 1 spor;
  • glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami agencija prejela zoper družbo T-2;
  • glede na število priključkov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami agencija prejela zoper družbo A1, Slovenija.
Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava