Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij, poštnih in avdiovizualnih medijskih storitev ter pritožb potnikov v železniškem prometu za drugo četrtletje 2023. Iz poročila je med drugim razvidno:
- Agencija je v tem obdobju prejela 154 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 1 s področja poštnih storitev.
- Na področju elektronskih komunikacij so ponovno prevladovali spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami, katerih delež je znašal 46 %, in spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije, njihov delež je znašal 38 %.
- Glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami agencija ponovno prejela zoper družbo T - 2 d.o.o., glede na število priključkov po posameznem operaterju pa je največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami agencija prejela zoper družbi A1 Slovenija d.d. in T - 2 d.o.o.
- V obravnavanem obdobju je agencija rešila 124 sporov s področja elektronskih komunikacij in 1 spor s področja poštnih storitev.
- V tem obdobju agencija ni prejela ali rešila pritožb potnikov s področja železniških storitev, prav tako ni prejela ali rešila uporabniških sporov s področja avdiovizualnih medijskih storitev med uporabniki in ponudniki platform za izmenjavo videov.