Agencija objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za drugo četrtletje 2021. Iz poročila je med drugim razvidno:
- v drugem četrtletju leta 2021 je agencija prejela 123 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 6 s področja poštnih storitev. V primerjavi prvim četrtletjem (prejetih 178 s področja elektronskih komunikacij oz. 12 s področja poštnih sporov) se je število prejetih sporov s področja elektronskih komunikacij zmanjšalo za 30,9 %, s področja poštnih storitev pa za 50 % ;
- ponovno so prevladovali spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami (cca. 49 %) in spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije (cca. 42 %). Sporov, povezanih s komunikacijskimi storitvami in poštnimi storitvami, je bilo po cca. 4 %, v zvezi s televizijskimi storitvami pa cca. 1 %;
- glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami agencija prejela zoper družbo Telemach d.o.o.;
- glede na število priključkov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami agencija prejela zoper družbo A1 Slovenija, d.d.