Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij, poštnih in avdiovizualnih medijskih storitev ter pritožb potnikov v železniškem prometu za četrto četrtletje 2022.
Iz poročila je med drugim razvidno:
- agencija je v tem obdobju prejela 163 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 7 s področja poštnih storitev ter 1 pritožbo potnikov s področja železniških storitev;
- na področju elektronskih komunikacij so prevladovali spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami, katerih delež je znašal 53 %, in spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije, njihov delež je znašal 34 %;
- glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami agencija prejela zoper družbo T-2 d.o.o., glede na število priključkov po posameznem operaterju pa je največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami agencija prejela zoper družbo A1 Slovenija d.d;
- v zadnjem četrtletju leta 2022 je agencija rešila 175 sporov s področja elektronskih komunikacij, 11 sporov s področja poštnih storitev ter 1 pritožbo potnikov s področja železniških storitev;
- agencija ni prejela ali rešila uporabniških sporov s področja avdiovizualnih medijskih storitev med uporabniki in ponudniki platform za izmenjavo videov.