Pravice potnikov v železniškem prometu

Področje pravic in obveznosti potnikov v železniškem prometu ureja evropska Uredba (ES) št. 1371/2007, ki med drugim določa pravice in obveznosti potnikov in prevoznikov v zvezi z:

  • zagotavljanjem ustreznih informacij v primeru zamude ali odpovedi vlaka,
  • povračilom cene vozovnic ali odpovedi potovanja v primeru zamude vlaka,
  • odškodnino v primeru izgubljene ali poškodovane prtljage,
  • zaščito in pomočjo invalidnim osebam in osebam z omejeno mobilnostjo,
  • določanjem in spremljanjem standardom kakovosti, obvladovanjem tveganj v zvezi z osebno varnostjo potnikov in
  • reševanja pritožb.

Če so vam bile kršene pravice iz te uredbe, imate pravico na prevoznika, pri katerem ste kupili vozovnico oz. na katerega koli v prevozu sodelujočega prevoznika, nasloviti pritožbo. Vse potrebne informacije dobite na spletni strani Slovenskih železnic, informacije v zvezi s pravicami potnikov pa so na voljo tudi na spletni strani Evropske Unije.

 

Če z obravnavo vašega zahtevka niste zadovoljni oz. vam prevoznik v predpisanem roku ne odgovori, imate možnost vložitve pritožbe na agencijo.

 

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00
Brezplačna stevilka 080 2735
PON - PET 9:00 - 13:00
© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.