Prvo četrtletje 2021: Poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev

Agencija objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za prvo četrtletje 2021. Iz poročila je med drugim razvidno:

  • v prvem četrtletju leta 2021 je agencija prejela 178 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 12 s področja poštnih storitev, v primerjavi z zadnjim četrtletjem lanskega leta (prejetih 156 oz. 5 predlogov za rešitev spora) se je število prejetih sporov s področja elektronskih komunikacij povečalo za 14,10%, s področja poštnih storitev pa za 2,4 krat.
  • ponovno so prevladovali spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami (cca. 56%) in spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije (cca. 31%). Sporov, povezanih s komunikacijskimi storitvami je bilo cca. 4%, v zvezi s televizijskimi storitvami pa cca. 3%;
  • glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami agencija prejela zoper družbo T - 2 d.o.o.;
  • glede na število priključkov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami agencija prejela zoper družbo Telemach d.o.o.
Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava