Agencija objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za prvo četrtletje 2018. Iz poročila je med drugim razvidno:
- v prvem četrtletju leta 2018 je agencija prejela 201predlog za rešitev spora, v primerjavi s predhodnim četrtletjem se je število prejetih sporov zmanjšalo za 13,73 %;
- prevladovali so spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami, sledili so jim spori povezani s storitvami mobilne telefonije, tem pa spori, ki se nanašajo na poštne storitve, komunikacijske storitve in televizijske storitve;
- glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je agencija največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami prejela zoper družbo Telemach d. o. o., glede na število priključkov po posameznem operaterju pa največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami zoper družbo A1 Slovenija d .d;
- agencija je rešila 229 sporov, od tega delež doseženih ustavitev postopka znaša 55,89 %;
- povprečni čas reševanja posameznega spora je znašal 81,01 dni.