Skoči do osrednje vsebine

Prvo četrtletje 2017: Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev

Objavljamo Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za prvo četrtletje 2017. Iz poročila je med drugim razvidno:

  • v prvem četrtletju leta 2017 je agencija prejela 155 predlogov za rešitev spora, v primerjavi s predhodnim četrtletjem se je število prejetih sporov zmanjšalo za 23,64 %, kar kaže na pozitivne rezultate, dosežene v okviru informiranja in zaščite končnih uporabnikov;
  • prevladovali so spori, povezani s storitvami mobilne telefonije, sledili so jim spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami ter spori, ki se nanašajo na poštne storitve;
  • agencija je rešila 186 sporov, od tega delež doseženih ustavitev postopka znaša 60,75 %;
  • povprečni čas reševanja posameznega spora je znašal 99,66 dni.
Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava