Poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij, poštnih in avdiovizualnih medijskih storitev ter pritožb potnikov v železniškem prometu za tretje četrtletje 2022

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij, poštnih in avdiovizualnih medijskih storitev ter pritožb potnikov v železniškem prometu za tretje četrtletje 2022.

Iz poročila je med drugim razvidno:

  • Agencija je v tem obdobju prejela 155 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 11 s področja poštnih storitev ter 2 pritožbi potnikov s področja železniških storitev.
  • Na področju elektronskih komunikacij so ponovno prevladovali spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami, katerih delež je znašal 51 %, in spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije, njihov delež je znašal 39 %.
  • Glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami agencija prejela zoper družbo T-2 d.o.o., glede na število priključkov po posameznem operaterju pa je največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami agencija prejela zoper družbi T-2 d.o.o. in A1 Slovenija d.d.
  • V obravnavanem obdobju je agencija rešila 155 sporov s področja elektronskih komunikacij, 19 sporov s področja poštnih storitev ter 1 pritožbo potnikov s področja železniških storitev
  • V tem obdobju agencija ni prejela ali rešila uporabniških sporov s področja avdiovizualnih medijskih storitev med uporabniki in ponudniki platform za izmenjavo videov.
Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava