Skoči do osrednje vsebine

Četrto četrtletje 2017: Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev

Agencija objavlja poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za četrto četrtletje 2017. Iz poročila je med drugim razvidno:

  • v četrtem četrtletju leta 2017 je agencija prejela 233 predlogov za rešitev spora, v primerjavi s predhodnim četrtletjem se je število prejetih sporov zmanjšalo za 4,90 %;
  • prevladovali so spori, povezani s storitvami mobilne telefonije, sledili so jim spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami ter spori, ki se nanašajo na poštne in televizijske storitve;
  • glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je agencija največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami prejela zoper družbo T-2 d. o. o., glede na število priključkov po posameznem operaterju pa največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami zoper družbo A1 Slovenija d .d.;
  • agencija je rešila 242 sporov, od tega delež doseženih ustavitev postopka znaša 68,18 %;
  • povprečni čas reševanja posameznega spora je znašal 77,98 dni.
Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava