Agencija je objavila Poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za prvo četrtletje 2021, v katerem med drugim ugotavlja:
- v primerjavi z zadnjim četrtletjem lanskega leta (prejetih 156 oz. 5 predlogov za rešitev spora) se je število prejetih sporov s področja elektronskih komunikacij povečalo za 14,10%, s področja poštnih storitev pa za 2,4 krat.
- ponovno so prevladovali spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami (cca. 56%) in spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije (cca. 31%). Sporov, povezanih s komunikacijskimi storitvami je bilo cca. 4%, v zvezi s televizijskimi storitvami pa cca. 3%;
- glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami agencija prejela zoper družbo T - 2 d.o.o.;
- glede na število priključkov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami agencija prejela zoper družbo Telemach d.o.o.