Skoči do osrednje vsebine

Analiza produktov in storitev na maloprodajnem trgu širokopasovnega dostopa

Agencija objavlja analizo produktov in storitev na maloprodajnem trgu širokopasovnega dostopa, s katero je zbrala podatke od vseh operaterjev, ki so decembra 2016 izvajali elektronske komunikacijske storitve širokopasovnega dostopa in so bili vpisani v uradno evidenco agencije kot aktivni operater. Iz analize je med drugim razvidno, da je bila v opazovanem obdobju trojček največkrat izbrana ponudba končnih uporabnikov, sledi ji četverček, z naraščajočim deležem glede na leto 2015.

Pri pregledu povprečnih cen naročenih priključkov končnih uporabnikov, ne glede na vsebino storitev na priključku, je agencija ugotovila, da je bila povprečna cena naročenega priključka, ki so jo uporabniki plačali 38,69€ z DDV za osnovne storitve, 41,34€ z DDV za osnovne in povezane storitve ter 43,15€ z DDV za celoten znesek ponudbe na priključku.

Malo manj kot polovica končnih uporabnikov je v opazovanem mesecu doplačalo za dopolnilne storitve, povprečno doplačilo teh uporabnikov za dopolnilne storitve je znašalo 10,69€.

Najpogosteje sta se po naseljih v opazovanem obdobju pojavljala en ali dva aktivna ponudnika na maloprodajnem trgu širokopasovnega dostopa.

V opazovanem obdobju so štirje priključki od petih vključevali tudi storitev televizije. Pri priključkih s storitvijo televizije je bilo povprečno število TV programov, ki so vključeni v osnovi paket storitev, 129 programov.

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava