Skoči do osrednje vsebine

Analiza produktov in storitev na maloprodajnem trgu širokopasovnega dostopa

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije je objavila analizo produktov in storitev na maloprodajnem trgu širokopasovnega dostopa, v kateri je zbrala podatke operaterjev, ki so decembra 2020 izvajali elektronske komunikacijske storitve širokopasovnega dostopa in so bili vpisani v uradno evidenco agencije kot aktivni operaterji. Podatke o maloprodajnih storitvah po priključkih je posredovalo 50 operaterjev.

Iz analize je med drugim razvidno, da je bila v opazovanem obdobju četverček (INT+TV+TEL+MOB) še naprej največkrat izbrana kombinacija storitev končnih uporabnikov, sledi ji trojček (INT+TV+TEL). V opazovanem obdobju so se v 55,73 % naselij pojavljali trije ali štirje različni aktivni ponudniki na maloprodajnem trgu širokopasovnega dostopa.

Več ugotovitev iz analize je na voljo na naslednji povezavi.

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava