Skoči do osrednje vsebine

Poročilo agencije o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za prvo četrtletje 2022

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenija objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za I. četrtletje 2022. Iz poročila je med  drugim razvidno:

- V tem obdobju je agencija prejela 123 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 12 predlogov za rešitev spora s področja poštnih storitev. V primerjavi z zadnjim četrtletjem preteklega leta (141 prejetih predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 7 s področja poštnih storitev), se je število prejetih sporov s področja elektronskih komunikacij nekoliko zmanjšalo, za 12,8 %. S področja poštnih storitev pa se je število sporov povečalo za 71,4 %.

- Ponovno so prevladovali spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami, v 43 % in spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije, v 32 %.

- Glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami agencija prejela zoper družbo T-2 d.o.o..

- Glede na število priključkov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami agencija prejela zoper družbo T-2 d.o.o.

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava