Objavljamo raziskavi o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med splošno in poslovno javnostjo za leto 2018, ki smo ju izvedli v sodelovanju s podjetjem Episcenter d.o.o.
Glavni zaključki Raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med splošno javnostjo (n=705) so:
- Indeks zadovoljstva z univerzalno poštno storitvijo ima vrednost 69,5, kar kaže na zadovoljstvo uporabnikov poštnih storitev.
- Polovica anketiranih obišče pošto 1-3 mesečno, dobra polovica vedno isto pošto.
- Da je delovni čas pošt ustrezen meni, tako kot preteklo leto, dve tretji anketirancev.
- Največji delež anketirancev (tretjina) mesečno odda do 2 pisma in tretjina prejme 5-9 pisem.
- Na letni ravni odda pakete: petina anketirance do 2 mase do 2 kg, več kot polovica nobenega mase od 2 do 10 kg in dobre tri četrtine nobenega nad 10 kg.
- Dve tretjini anketirancev meni, da bi moral biti rok za prenos pisma D+1, večina meni, da je dostava pošiljk potrebna vseh 5 delovnih dni v tednu ter polovica, da sobotna dostava ni potrebna
- Najpomembnejši dejavnik kakovosti je, tako kot pretekla leta, lokacija pošte. Najbolj pomembna značilnost poštne storitve pa delovni čas.
- Poleg Pošte Slovenije so anketiranci največ uporabljali storitve DPD, DHL in GLS. Kot razlog za uporabo drugih izvajalcev dve petini anketirancev navaja hitrost prenosa.
- Anketirancev, ki bi bili pripravljenih plačati višjo ceno poštnih storitev, da se ohrani dostava na dom je 44 %. Za to so pripravljeni plačati 12,2 % višjo ceno, istočasno zna navesti ceno za prenos standardnega pisma le 8 %.