Skoči do osrednje vsebine

Tretje četrtletje 2021: Poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev

Agencija objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za tretje četrtletje 2021. Iz poročila je med drugim razvidno:

  • v tretjem četrtletju je agencija prejela 125 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 17 s področja poštnih storitev. V primerjavi s preteklim četrtletjem tega leta (123 prejetih predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 6 s področja poštnih storitev) se je število prejetih sporov s področja elektronskih komunikacij nekoliko povišalo (za cca. 15,4%), s področja poštnih storitev pa je bilo prejetih skoraj trikrat več sporov (povečanje za cca. 283,33 %);
  • ponovno so prevladovali spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije (cca. 41%) in širokopasovnimi storitvami (cca. 40%);
  • glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami agencija prejela zoper družbo T-2, d.o.o.;
  • glede na število priključkov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami agencija prejela zoper družbo Telemach d.o.o.
Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava