Skoči do osrednje vsebine

Raziskava zadovoljstva uporabnikov po zaprtju kontaktnih pošt v letu 2018

Objavljamo Raziskavo o zadovoljstvu uporabnikov s poštnimi storitvami po zaprtju kontaktnih točk (pošt ali pogodbenih pošt) v letu 2018, ki smo jo izvedli v sodelovanju s podjetjem Episcenter d.o.o. Glavni zaključki so:

  • 97 % anketirancev je seznanjenih z ukinitvijo stacionarne pošte v njihovem kraju.
  • 68 % je z ukinitvijo nezadovoljnih, glavi razlog je oddaljenost nove pošte
  • Štiri petine je seznanjenih, da deluje namesto ukinjene kontaktne točke t. i. pismonoška pošta, uporabljajo jo 1 – 3 krat na mesec, najpogosteje za prevzem priporočenega pisma
  • Najbolj pomemben element pismonoše pošte je možnost naročila brezplačne ponovne dostave
  • Skupni povprečni indeks zadovoljstva s pismonošo pošto pa je 85
  • Glavni razlog za neuporabo storitev pismonoške pošte je neustrezen obhodni čas poštarja
  • Večina kljub možnosti koriščenja pismonoške pošte koristi storitve nove pošte, glavni razlog, ker je spotoma na poti, ob drugih opravkih.
  • Mnenja glede morebitnega 1 urnega postanka pismonoške pošte na dogovorjenem kraju so deljena.
Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava