Skoči do osrednje vsebine

Poročilo o reševanju uporabniških sporov ter pritožb potnikov za tretje četrtletje 2024

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij, poštnih in avdiovizualnih medijskih storitev ter pritožb potnikov v železniškem prometu za tretje četrtletje 2024.

Iz poročila je med drugim razvidno:

  • Agencija je v tem obdobju prejela 131 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij, 5 s področja poštnih storitev in 1 pritožbo s področja železniških storitev.
  • Na področju elektronskih komunikacij so glede na vrsto storitve, v zvezi s katero je spor med končnim uporabnikom in izvajalcem nastal, prevladovali spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije (48 %). Glede na predmet spora pa se je največji delež sporov nanašal na neupravičeno izdane račune (48 %).
  • Glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je agencija največ sporov (tako v zvezi z mobilnimi kot s fiksnimi storitvami) prejela zoper družbo T - 2 d.o.o.
  • V obravnavanem obdobju je agencija rešila 104 spore s področja elektronskih komunikacij in 5 s področja poštnih storitev ter zaključila 1 pritožbeni postopek s področja železniških storitev.
  • V tem obdobju agencija ni prejela ali rešila uporabniških sporov s področja avdiovizualnih medijskih storitev med uporabniki in ponudniki platform za izmenjavo videov.
Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava