Drugo četrtletje 2017: Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev

Petek, 07.07.2017

Objavljamo Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za drugo četrtletje 2017. Iz poročila je med drugim razvidno:

  • v drugem četrtletju leta 2017 je agencija prejela 195 predlogov za rešitev spora, v primerjavi s predhodnim četrtletjem se je število prejetih sporov povečalo za 25,81 %;
  • prevladovali so spori, povezani s storitvami mobilne telefonije, sledili so jim spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami ter spori, ki se nanašajo na poštne storitve;
  • agencija je rešila 189 sporov, od tega delež doseženih ustavitev postopka znaša 68,78 %;
  • povprečni čas reševanja posameznega spora je znašal 96,50 dni.
     

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.